Betaling


Protein-Baren ApS modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, JCB og Mobilepay. Betaling vil blive trukket på din konto, når ordren er modtaget.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Protein-Baren ApS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

(Der er forbundet et kortgebyr med brug af de forskellige betalingsmuligheder. Gebyret, for at benytte de respektive betalingskort og -måder, er oplyst i parentesen.) Pr. 1/1. 2018 er det ikke tilladt at pålægge kortholderen gebyret for transaktionen, hvis kortholder er alm. forbruger.

Hvis købet sker med firmakort, må man gerne overvælte gebyret på kortholder. Se mere HER

 

Når du har betalt får du en bekræftelse per email, på at din betaling er modtaget.

Rabatkode & tilbud

Rabatter/rabatkoder kan ikke bruges på i forvejen nedsatte varer eller tilbud.

Erstatningsvarer

Det kan ind imellem være nødvendigt for os at anvende en anden råvare i din mad end den, vi havde planlagt, og den der står foreskrevet på menuplanen. Det kan være grundet kvalitets- og sæsonmæssige årsager, eller at vi ikke har fået det rigtige antal hjem.

 

 

Levering


Protein-Baren ApS leverer ”Madplaner” søndag og onsdag mellem 16-21, med ordre indgået 2 dage forinden Madplansstart.

Protein-Baren ApS benytter sig af ekstern leverandør til alle leveringer.

Oplåst opgang eller ingen hjemme ved levering

Hvis du bor i en aflåst opgang, Kan det blive nødvendigt at kontakte naboen så frem du ikke er hjemme til at modtage produktet. Vi kontakter dig, hvis vi finder dette nødvendigt.

Placering af Madplanskasse

ønsker du at modtage dine varer et andet sted end foran din dør, kan du i de fleste tilfælde godt lave en særlig aftale herom.

Holdbarhed

Transport og opbevaring sker under optimale køleforhold (mellem 0-4°), idet specialudviklet emballage med is sikrer køling og gør, at vi kan levere frisk mad ved din hoveddør, uden at du behøver at være hjemme.

Dør og pakke

Maden opbevares sammen med is i emballagen og er dermed sikret en temperatur på 0-4° i minimum 24 timer.

Fortrydelsesret

Der er ikke fortrydelsesret på madvarer fra Protein-Baren ApS.

Reklamation

Du har lov til at klage over fejl og mangler på en vare i op til to år efter du har købt den. Købelovens mangelsregler finder således anvendelse. Det gælder selvfølgelig kun, hvis det ikke er dig, der har behandlet varen forkert. For fødevarer begrænses reklamationsretten til varens naturlige holdbarhedsperiode. Du skal sende varen (gælder ikke ferske varer) til os på adressen Protein-Baren Aps, Industriholmen, 2650 Hvidovre - Du skal skrive dit kundenummer, og hvad du mener, der er galt med varen.

Reklamation skal ske inden for rimelig tid.

Opbevaringskasser

Vi genbruger flamingokasserne. Når levering sker, vil leverandør tage flamingokasse emballage med retur. Du skal stille dem ud samme sted som de bliver leveret. Flamingokassen skal være tømt for vand og mærkaten skal være fjernet. Flamingoen bliver herefter genbrugt til nye lignende produkter.

PERSONDATAPOLITIK

Bruger Protein-Baren Aps cookies, og bliver jeg overvåget af logstatistiksoftware? 

Ja, vi bruger cookies, for at vi kan genkende dig og lade dig klikke rundt og se dine varer til levering uden at du skal logge på.

Ja, vi bruger logstatistik software, men vi kan ikke følge din specifikke færden rundt. Vi bruger det for at kunne se tendenser i, hvordan vores hjemmeside bruges, så vi hele tiden kan gøre den bedre.


Hvad er en cookie?

Det er en lille tekstfil, som lagres på din computer. Når du kommer tilbage til www.proteinbaren.dk, kigger systemet efter denne fil, og hvis den er der, ved systemet, at du har besøgt os før. Der står ikke personlige oplysninger om dig i denne cookie, og vi kan ikke specifikt spore dig rundt på hjemmesiden.


Hvilke oplysninger gemmer Protein-Baren Aps om mig?

For at vi kan levere varer til dig, skal vi vide disse ting om dig: navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse

Derudover registrerer vi, når du får ændret abonnement. Alt sammen for at kunne give dig en bedre service.
Mens vi har dem liggende, har de fleste ansatte hos Protein-Baren ApS adgang til dine oplysninger, og de ligger ikke krypteret.

  • Vi gemmer IKKE oplysninger om dine kreditkortnumre.
  • Vi registrerer IKKE personfølsomme oplysninger om dig.
  • Vi giver IKKE dine oplysninger videre til tredjemand, medmindre dette sker som følge af en omstrukturering af Protein-Baren ApS eller en hel eller delvis overdragelse af virksomheden.

NÅR DU AFGIVER OPLYSNINGER TIL Protein-Baren Aps VIA WEBSITET

Når du sender oplysninger til os via websitet, sker dette via ukrypterede forbindelser. Kun når du betaler online med betalingskort, sker dette via en krypteret forbindelse.

Persondataloven indeholder regler om ret til indsigt, ret til at gøre indsigelse mod en behandling af personoplysninger og ret til i særlige tilfælde at få berigtiget oplysninger. Retten til indsigt indebærer bl.a. en ret for den registrerede til at få oplyst, om der behandles oplysninger om vedkommende, hvilke oplysninger der behandles, formålet med behandlingen mv. Såfremt man ønsker at gøre brug af disse rettigheder, skal man rette telefonisk eller skriftlig henvendelse til Protein-Baren Aps

 

 

E-markedsføring:

Ønsker du ikke længere at modtage vores nyhedsbrev, og reminder på tilmelding. Da skal du skrive en email til Protein-Baren ApS

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@domæne.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her (INDSÆT LINK TIL FORTRYDELSESFORMULAR)

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@domæne.dk